Godmorgon!

Sitter nu på jobbet med sista passet för den här helgen framför mig.
Imorgon tänkte jag åka till smock och borsta lite på honom och kanske tvätta svansen. :) <3

Har även lite idéer om att rida lite mer privatlektioner nu när jag har mer pengar att röra mig med, skulle vara kul faktiskt. Då kanske man kan fortsätta lite mer grundligt på att få honom att byta för hjälpen. Han förtsår ju halft i nuläget. Skulle även vara skönt med lite extra hjälp ibland i dressyren.

Annars så är läget lugnt, har flyttat ihop med mattias i hans lägenhet nu, så i fredags var vi på ikea och köpte hall möbler+ garderob grejer. hehe jag har ju en del kläder så det var välbehövligt.
Haha det var knappt att vi fick hem hallspegeln, den är verkligen sjukt stor. Fick ligga tvärs över hela bilen, helt sjukt, dörrarna gick igen med typ 1cm marginal om man drog ned rutorna haha men hem kom den!!

Men ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0