God dag gott folk

Idag jobbar jag och står i, lixom hela helgen :)

Nästa vecka kommer ewans jacka, då lämnar vi även in dem på brodering! så snart är dem alltså klara!
Funderar även på att lämna in ett par ridbyxor och brodera namn på ena benet, sånt är lite häftigt tycker jag.

Min jacka är ju redan hemma, tänkte ta kort på den och lägga upp här så får ni se hur den ser ut. Bra mycket finare i verkligheten än på bild faktiskt.

Nu har jag även bestämt mig för att köpa en charles owen hjälm nästa vecka, eftersom att jag har åkt i backen några gånger med min andra hjälm så är det lika bra. (Sen att det är roligt med nya grejer är ju en annan sak hehe) Tänkte köpa en svart faktiskt. :O haha :)


För övrigt så sitter jag och hoppar av förväntan på höstens alla kollektioner. I förra inlägget fick ni ju lite tips från kingsland, men även pikeur och gersemi har super fina grejer till hösten! Hoppas dem kommer ut i butikerna snart!

Ha en fortsatt fin lördag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0