Några väl valda ord om hästar

"Tänkte att det var dags att ge ut en del roliga tankar om hästar som man har hört genom åren.
Dem flesta är faktiskt från min egen pojkvän, men vi lämnar det orört."





Person nr1  följer med till stallet. Ser på suede i boxen.
- åååå den har ju jacka på sig!!




Vad är det där som hästar har, deras tassar?
vad heter dem. Grävskopor?




jag -Han var jätte tittig idag på hoppträningen, speciellt för vattenmattan.
person nr2 - vaddå ville den inte?
jag - han var rädd för den
person nr2 - Men det är väll bara att slå den då. Du har ju en sån där pinne.
jag - Då blir den bara ännu räddare..
person nr2 - Men aaagh det är väll bara att rulla in hästen i vattenmattan så får han stå där och vänja sig ??
jag - EHM....





person nr2 -När vi kommer dit så vill jag galoppera på en gång.
jag- mhm..
person nr2 - Eller nej jag vill mata den först!! med äpplen!!!!!
jag- .... ?



jag- jag vann idag, han var jätte duktig
person nr2 - ovanligt. Din häst är säkert mutad.
jag- ??...




" Det är kul att åka dit på morgonen.
När alla står i sina burar du vet.
Det är typ som att besöka ett fängelse. hahaha! "




jag- nu måste du ta i tygeln närmast väggen så hon inte genar innåt!
person nr3 - jag gör ju det
jag- men det händer inget? Är du säker på att du drar i tygeln?
person nr3- haha jaha skulle jag dra i den? Jag trodde det räckte med att jag höll i den
jag- jamen du håller ju vid spännet..




person nr2 - Måste du åka med elin varje helg på sån där tävling?
jag- det är inte varje helg, och jag tycker att det är kul.
person nr2 - vaddå du kan ju tävla utan henne?
jag - ja, men det är kul när hon är där
person nr2- jamen är hon efter eller, kan hon inte köra själv?
jag - hon vill väll ha min hjälp?
person nr2 - kan hon inte ringa dig så kan hon rida med headset?
jag- men mattias hur ska jag då kunna se vad hon behöver hjälp med?
person nr 2 - hennes mamma kan ta kort?
jag- men O M G!



person nr2 -Suede tycker inte om mig. Hon bara glor på mig när jag kommer.
jag- du får väll mata henne med godis?
person nr2- jag köper inte kärlek..
jag- hahahha!!


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha ååå hon har en jacka på sig..



eller typ ska jag ta av dom här benvärmarna

anna försöker och inte skratta utom säger bara ja.

2010-09-15 @ 20:50:47
URL: http://carlsson.blogg.
Postat av: Lisa G

Jag gillar din pojkvän. Han har så sköna kommentarer. Sen är det ju kul att han tänker på mig, med kamera!!! Har du nånsin sett mig med kamera?

2010-09-15 @ 22:47:56
Postat av: Åsa

HAHAHAHAHA :D



jasså så det är de som är ditt knep :O du mutar alltså smokey (; haha :D

2010-09-17 @ 09:30:19
URL: http://jetsetare.blogg.se/
Postat av: Elin,<3

Hahahahahaha, så klockrent!!!

2010-09-18 @ 23:36:29
URL: http://catchfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0