Hopptävling

oj vad min kompis var spänd idag hehe stackars <3
Han tyckte verkligen att det var skit skumt att vi skulle tävla i tältet, haha han ville helst ställa sig bakom flaggern och gömma sig..


80 , en rivning
Lotsade mest runt honom på stora avstånd och ville bara komma runt.
Han ville absolut inte hoppa sista, men söt som han är så lyssnar han på mig när jag morrar så han hoppade typ stilla stående och drog med sig bakbommen. Söt häst <3



90 , dubbel nolla!
Mer avslappnad häst, fick bättre språng denna runda, dock bytte han lite hejvilt och landade i fel g så det blev lite oflyt.
Här gick vi nollnolla, och jag satsade faktiskt i omh.
Här ser man bara vilken fin häst han är, söker hinder som en svamp även fast han typ är rädd för sig själv!
Jag kunde inte ha vänt snävare än jag gjorde och han hoppade av bra och var lyhörd.
Detta räckte inte långt, blev slagen med runt 2, 3 sekunder av ponnysarna
Tyvärr så blev elin för nervös i omh. så hon klickade av kameran, hehe så den kom inte med.



Men vi säger grattis till Izza och tinka som vann klassen, och är glada för att vi ännu en gång tar med oss en dubbelnolla i 90 cm med hem!

bilder kommer
:)




80 cm


 

90 cm

 

Tycker även att jag lägger honom bra, även fast han är spänd. Känns bra att avstånd inte är något att hetsa upp sig för längre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0