Tisdags p

Idag så har jag hjälpt till lite med leo och fiffi när veterinären kom.
Tycker det är jätte intressant, man suger i sig allt han säger som en svamp. Både röntgen och diverse böjprov stod på listan. Slutade med vila för fiffi iallafall.


Sen så har jag varit med AK idag, var med på hennes två första lektioner. Sånt är jätte roligt och inspirerande och hon tipsade om allt möjligt.



Haha! Och vilka är ute och tävlar 1 gång om året?
- jo jag och smockisen.
Vilka är bortlottade på plats 20 ur båda klasserna?
- jo men visst jag och smokey, vad annars?

Skit drygt faktiskt...


Kommentarer
Postat av: anna

nej gud vad tråkigt:( så jävla typiskt men hoppas att du får smöra till dej en ny tävling.

2010-10-26 @ 22:41:52
URL: http://carlsson.blogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

jätte synd. tycker de var lite taskigt fördelat. Jag höll på att komma med i båda och du ingen.

2010-10-30 @ 22:23:20
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0