Lite update


Update på hästfronten..



Har varit iväg i örebro i helgen med Elin och Lisa för provridning av unghäst. Tyvärr hade den ingen framåtbjudning alls, väldigt missvisande då dem hade skrivit HET i annonsen. Menmen, haha ett gott skratt fick vi allafall!


Idag har jag startat min praktik på sork, äntligen!
Ska bli sjukt kul, det är ju detta jag vill hålla på med.
Idag har jag stalljobbat och klippt klart smokey, så nu är han finis igen. Klippte även alfons, han såg ut som en björn.


Något annat som är lite roligt är att det är sjukt många anmälningar till på söndag, och det kommer bli sjukt mkt bortlottningar. Vi får hålla tummarna att vi slinker igenom.
Startlistan är ej uppe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0