Dreesyrträning med smocken

 

Idag Red jag på mitt träns med tvådelat, det gick bra och jag börjar hitta knapparna på honom på det bettet.

Det sjuka är att han nästan är bättre i vänster varv än i höger på det bettet, brukar vara precis tvärtom!

 

Vi red mestadels skolor , mellantrav och avbrott.

Dem 2 sist nämda behöver vi verkligen träna på, så det var jätte bra att fokuset låg där.

På det här bettet måste jag rida lite annorlunda, speciellt med det som han har svårt för i vanliga fall.

Halsen är inget att klaga på, han kommer fram bra och får ett mjukt stöd i handen.

 

Ett riktigt kanon pass alltså! Kul det är att rida denna underbara häst!

 

 

Mina stövlar får också ett + i kanten idag, jag kan sitta ned på honom på ett annat sätt, helt obeskrivligt är det, verkligen värt varanda krona som jag har spenderat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0