tisdagen

Tisdagen kom med strålande solsken och jag gav mig ut med suede för att ge den nya bettkombin en andra chans.

Fungerade bättre idag faktiskt, hon axepterade bettet på ett annat sätt.
Red katte, och sen upp i skogen där det ligger lite spå pinnar på en stig.
Red över dem några gånger, och hon fungerade helt okej på bettet. Väntade bra och det gick fort att komma tillbaka till ursprångstakten.

Hemmåt gick det nästan bäst, då har hon sådan frammåtbjudning och är stark så då behövs ett skarpare bett.

Ska rida på gramanen nu några uteritter så får vi se vad som händer när jag byter ner mig till tränsbett igen.
Någon gång ska hon väll fatta att man kan gå på tygeln även ute?
haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0