Onsdagen

Suede red jag inne på pelhamet.
Fokade mest på att få henne lyhörd för hjälperna och avslappnad i en lite högre form.
Bitvis gick hon jätte fint!
Nöjd med Ladyn, hon blev väldigt varm efter ett tag så vi körde inte på så länge.
När suede väl är med på noterna blir allt helt plötsligt så lätt!
:)



På lektion så hoppade jag Neo.
Framridningen var rätt okej, fortfarande otroligt lost i vänstern, fick till det bättre idag när jag visste hur jag skulle rida. Han skulle verkligen behövas ridas igenom.
Framhoppningen var väl rätt ok, tycker att det är lite äkligt med honom bara, han drar ju iväg i 200 blås när man inte har en susning om det. Men det är bara att hålla i sig. Le och vinka le och vinka.


Båda banorna gick bAAAAAAjs haha fyfan vad bajs det gick.
Gick till och med bajs när det kändes bra. Usch usch usch. Jag red illa. Och han stack och jag styrde undan.
HATAR när dem äter upp avståndet för en istället för att vänta.
Ja, han stannade ju ingenting illafall, kanske inte så konstigt eftersom att jag satt och krampa som en igel samtidigt som jag drog honom i munnen. Han visste väll knappt ut eller in så det var nog bäst att hoppa.
Nej usch, den hoppningen vill jag glöööömma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0