The dream



Hade en underlig dröm inatt. Jag var fälttävlansryttare i gymkana(?) och var på den sista banan i vm. Innan mål kommer jag på att jag inte har ringt mattias än, så jag tar upp mobilen och ringer honom, varav jag missar målet.

Skumt med drömmar som känns verkliga, men är sjukt orealistiska. Eller är det mitt undermedvetna som vet att min pojkvän kommer att stå ivägen för min ryttar karriär? hahaha, you never know.

Nu är jag på g igen, förskylningen har börjat släppa och jag vill upp på mina djur.
Imorgon är det full rulle, ska rida suede, rida smokey i specialen och sen rida med i en kvällsgrupp.

Har även fått en del bilder ifrån ett barbacka äventyr innan snön kom, dem kommer upp här lite då och då troligen.

yey! :)

Kommentarer
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Få en länkning - http://oonthebit.blogg.se/2010/march/hur-gor-du-din-hast-fin-till-tavling.html#comment

2010-03-12 @ 10:38:15
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0