nu så..

Haha oförglömliga moment som kameran lyckas spara.
Duvet, dem där bilderna du bara vill glömma eller gräva ned under en sten.
Eller just den där bilden när du ser ut som en gås och hästen som en kamel - mitt under ett dressyrprogram!

Ja, här kommer några av mina. Kan bjuda på dem haha.



för att han ser ut som en vilsen kyckling


En typ exemplarisk bild på suede, strax innan hon vänder bort hela huvudet ifrån kameran. Har kanske 4000 sånna här vackra minnen...


För att suede inte har några ben + att vi kommer fel på den lilla pinnen vi ska hoppa.- hahaha!


10 poäng för den övergången!! hahahaha dör.


Fin bild elin! Synd bara på att hinder stöden skymmer hela HÄSTEN hahaha


amen tjaba!



Måste jag säga något? Ja kanske för att hans skägg täcker halva bilden.


hahahahha! kaninen???


snygg bild! stjärnarn i kanten är ju pannlampan! haha


hahaha för att han ser riktig jävla ledsen ut!


snyyyyggt!


Jag säger bara OMG


hahahaha!!! snyggast!!!


det var allt för denna gång, se och njut och lägg en kommentar!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha åå jag älskar såna kort. inte viste jag att suede kunde lite westen trick;)

2010-07-19 @ 10:36:26
URL: http://carlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0