kortsikt

Har blivit inspirerad av hoppryttarinnans blogg idag och lånar därefter hennes idé.







Med smokey så vill jag             Med suede vill jag fortsätta      Jag vill rida så många       Jag vill bli starkare      
fortsätta                                   träna upp min egen styrka        hästar som möjligt.´        som ryttare, våga
tävla och träna.                        och ballans.                              Jag har även tankar om   satsa mer och tro
 Jag vill att han                         Jag vill upprätthålla den         att bli medryttare/ fodervärd   mer på min egen
ska bli starkare i sig själv och     säkerhet jag har på henne       till en häst i sommar.           insats.
tillsammans med mig.                ute. Jag vill fortsätta rida          mest för att få en chans att     Jag vill kunna 
                                               henne så länge jag har             utveckla ridningen ännu mer    känna när året
Jag vill tävla mer lokalt, och       möjlighet till det.                      och kanske tävla lite.              är slut att jag
 därmed fortsätta utvecklas.       Jag vill även starta en                                                           har utvecklats
Jag har som mål att iallafall        klubbdressyr innan året är slut.    Ridskolehästarna ska jag    inom ridningen.
starta lektionsmästerskapet        anledningen till att det inte blir      fortsätta rida lika ofta
i hoppning/dressyr denna vår.     fler är att hon är så otroligt         som i dagsläget, då det är     Jag vill få en 
                                                svår att rida på tränsbett.            otroligt nyttigt att rida olika    säkrare sits i
Vi ska ta privatlektioner och                                                        typer av hästar. målet är        dressyren
bli säkrare med varandra, hitta                                                    att hitta knapparna på så       oavsett vilken
knappar vi aldrig har träffat                                                        många som möjligt.              häst jag rider.
tidigare osv.
Jag vill lära honom byten detta år.                                                                                         Jag vill kunna se
Jag vill få bukt på vänster sidan.                                                                                            avstånd betydligt
Jag vill testa nya bett/nosgrimmor                                                                                        mycket tidigare än
och se skillnader.                                                                                                                nu.

                                                                                                                                         Jag vill känna att
                                                                                                                                         ridningen ger mig
                                                                                                                                         något. annars är 
                                                                                                                                         det dags att byta
                                                                                                                                         ridklubb helt
                                                                                                                                         enkelt.
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0