kavaj på väg

Beställde kavaj idag.
Det vart en marinblå endå, sorry folks det kändes som ödet.
Märket är mias, hoppas den håller några år nu. Hennes schabrak är ju schyssta i kvalitén så jag hoppas på det bästa :)



Haha har även skickat efter en ny klubbjacka att skrutta runt i på suede.
Har då lyckats "tappa bort" min ungdomsledarjacka, och tvättat sönder min förra klubbj.
Dem där jackorna är guld värda, man andänder dem i ur och skur.

Tror jag har förverkat allt som allt 3 klubbjackor, och den första kanske jag köpte när jag var 11?
Jag vet inte, kan vara jag som är lite galen av mig också, :)



Elin hoppade idag btw, och det gick riktigt bra! Dem går från klarhet till klarhet, riktigt kul att det har lossnat nu.
Jag har en känsla av att fisken har fått mer muskler på bakbenen, resultatet av 1 års slit från elins sida.

Elin och fisken på en LC i höstas.


Kommentarer
Postat av: Elin<3

Slit från din sida oxå ju :)

2010-01-18 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0