beroende

Jag kan inte sluta se detta klipp, om och om och om igen.

Notera lättheten, dem helt klockrena galoppfattningarna, övergångarna.


Det är dem enkla sakerna som brukar vara ack så svåra som jag förundras över när man ser denna häst.
Briar var i särklass, men han såg endå stark ut i emellanåt.

Totilas, denna häst är helt otrolig. 9 år gammal och har klättrar upp i världseliten långt före mer erafarna hästar.
Det är väll skritten som inte är så taktmässig som behöver slipas på, men tänk 92 jävla % ! = heelt sjukt!


 

Du har framtiden med dig Totilas, Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ridbarheten är ingen fel på den mycket fina hästen - helt klart! Men frågan är om det är BRA att vara så överrörlig som han är?kommer han få ont som dem flesta människor får som är överrörliga?? Eller är han INTE överrörlig? det är vad jag och min kompis funderar över :) men han e sjukt fin och vilken ridbarhet!!

2010-01-30 @ 18:36:50
URL: http://engstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0