Söndag

Red inne på suede, hon var mycket piggare idag!
Hade hoppgrejerna på, bekvämast så när man rider med termosar. Det var svin kallt idag- BR!

Vi red lite byten idag i låg form före och efter (eller, jag försökte iallafall efter, men hon tycker ju att det är så fruktansvärt kul så det där med låg form kunda vi skippa sa suede).

Idag var hon schysst framme för skänkeln och bra eftergiven. Var tvungen att glo och frusta lite i början åt snö högarna som hade letat sig in i ridhuset.



                                                                                  

Elin hoppade på morgonen. Hennes kompis erika var med. Jag tycker att dem gjorde ett bra jobb båda två, Fisken var lite flack idag men dock red elin på tränsbett så jag tror stark att det var det. Hon hade ändå schysst kontroll på honom och han hoppade upp sig fint i kombinationen, även fast det var tight.
Nej, helt okej träning helt enkelt!


Idag ska jag åka och hämta ut mitt paket från sjöhagen :) blir kul att se hur täcket vart.

Ha det bra och rid så det ryker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0