smokey



Om jag kunde drömma så skulle jag köpa loss dig.
Jag skulle bygga upp ditt självförtoende från grunden.
Du skulle få miljötränas och komma till nya platser.
Du skulle få sätta otroligt mycket mer muskler.

Jag skulle tro på dig.

Du skulle få utvecklas och bli en säkrare individ.
Du skulle få tävla, i en jämn rytm.
Du skulle få så himla mycket fin utrustning så att du kunde bada i det.
Du hade fått 3 täcken på dig istället för att stå och darra i hagen.
Du hade blivit klippt från öron till hov istället för att bada i dett eget svett efter en timma.

Ingen hade suttit och dragit dig i munnen igen.
Vi hade genast kollat upp dina tänder och rygg.

Om jag kunde drömma ja, om jag kunde drömma.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja typ så tänker jag om Viola... henne miungipor (måste vara folk som sitter och rykcer henne i munen- NÅN gör dte iaf..stackars liten)skavsår av sadel, sadelgjord,vojlocken, täcket.... tränset snart om folk inte borsta av henne ordentligt och inte hjälper till att hålla tränset rent... i värsta fall får hon skav av benskydden och då e det inte långt till att det e värsta fall blir senskada eller nått sånt dumt....

jag vill köpa henne- men självklart ta hjälp om henne oxå- lära mig mera om henne- hon har trotts allt humör då och då- men som jag tror skulel försvinna (eftersom det gör det under vår,sommar och höst) om hon kom ut mera och slapp vara varje dag i ridhuset. tror hon blir grining av att det e mörkt oxå. för hon e aldrig sur på våren ,sommaren och hösten- bara när dte blir mörkare och man är bara jämt i rudhuset- inte ens skrittar runt sågen... så ja, hon skulle fungera bättre som privathäst tror jag :)

Smockye tror jag oxå skulle ,som du säger,bli tuffare efetrsom han får bara en ryttare som han kan lita på och som är en tydlig ledare över honom :)

2010-02-04 @ 21:02:54
URL: http://engstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0