Ponnycupen

Idag har jag varit en snabbis i stallet och smörjt och kollat igenom vår utrustning inför imorgon.
Jag är nog lite små kär i mitt nya schabrak faktiskt, såg riktigt snobbvarning ut på dressyrsadeln. Herregud vilken tönt jag har blivit!!


Sen stannade jag kvar och kollade på ponnycupen som gick hemma idag.
Jag fick riktiga flashbacks av det!
Man tyckte att det var så högt och spännande, det var värsta grejen.
Man var super fokuserad och vi peppade varandra inom laget (vårt lag hade en rätt schysst lag känsla på den tiden) När det var borta matcher fick jag av någon jävla slump alltid ponnyhelvettet som slängde av ryttaren innan. Det var tider det. Jag och cliffen, det teamet är vad jag kommer ihåg ifrån ponnycupen.


Jag och cliffen sista hindret på banan. 0a tror jag


Jag och cliffen, framridning


Det dåvarande ponnycups laget.
elin? - victor, jag-cliffen, nathalie-la petite, martina- grim, nathalie p- giovanna och matilda-noel.
HERREGUD VAD LÄNGE SEN!!

Kommentarer
Postat av: Elin<3

haha herregud. Vad roligt, man tyckte ju verkligen det var högt x)

2010-02-28 @ 09:56:37
URL: http://catchfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0