lite sammanfattning



Sjukt taggad till den här tävlingsterminen.
Jag vill hoppa!




Idag åkte vi iväg med fisken till södertälje på LC,LB.
Det gick helt okej, fisken var spänd och fick ett pet på en oxer ur kurva i första klassen, inget mer med det. Det blir så när dem spänner till i avtramp och hindret kommer plötsligt.


I andra klassen var han för kort, jag såg inte att han var spänd förens till 6an, men elin tyckte att han var som en liten ala smokey ungefär. Så, hon gjorde det bästa av situationen, och lotsade runt honom på 2 rivningar.
Helt okej!
Många faktorer spelade in och resten av banan var han inte i närheten av.
Om 2 helger är det dags igen och då tar vi nya tag (med en förhoppningsvis avspänd fiskesliskis! :) )



Imorgon tävlar jag!
Stockholmscupen hemma, en LB:0 med min smockis.
Lite drygt att jag inte har trimmat något denna vecka, men det fungerar säkert endå, jag kan hans knappar :)
Ska läsa igenom programmet nu och hoppas på det bästa.

Högst upp: en sjukt härlig bild med massor av förväntningar och peppning. Mot 1an på en klubbhoppning i höstas.
Ser du fokuset på smokey? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0