onsdagens avslutning



Sista gången i onsdagsgruppen, hoppade smokey <3

Gick helt okej idag, han var rätt med och tyckte det var roligt. Bytte bra, även för skänkeln en del gånger.
I framridningen blev han lite seg tillbaka, ett problem som kommer upp då och då. men vi jobbar på det.
Fick en del fina språng, avslutade lite högre, gick bra det med.

Ett roligt pass och en bra avslutning på terminen!


Idag ska jag först bort till suede och lämna julklapp, klappa lite på henne och proppa i henne godis.
Sen ska jag till stallet och rida cherona, ut tippar jag på att det blir.
Jobbar eftermiddag ikväll, sen är det träning i specialen vid 5, vi har maskerad och vi ska vara prinsessa haha.
Min kära pojkvän och min lillasyster har lyckats fylla år på samma dag, -i dag. det är alltså kalas ikväll och julafton imorn. ska även möta upp chiia och lajon för paket utbyte.

Haha go me!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0