Vi lever för hoppningen!

Det är fan sant!
Elin. Det var inget positivt för mig att vi släpade fram titthinder åt dig i söndags.
Det var nämligen någon idiot som tänkte fan va bra att allt det här ligger framme!
Så, svar
JA, vart enda äkligt titthinder var med idag på träningen- simpel banhoppning på schemat med en liten krydda av regnbågar,mur, stora grinden osv osv osv.


Dagens plus: Han stannade inte en enda gång! Helt sjukt!

Hahaha det roligaste är när jag rider som en galen jude fram till hindret, håller allt vad jag har i munnen, krampar fram honom till ett bra avstånd, Kör in sporrarna samtidigt som jag smackar som en ekorre 45 meter innan hindret vi ska hoppa, och han bara hoppar, helt avslappnat utan att titta.
Hahahaha lite retarded jag känner mig efteråt.
Till och med praktikanterna skrattade åt mig höhö awesome!

Men det kanske hade med sig ett + i kanten att jag red så vansinnigt atackerande mot hindrena i början, För han slappnade av fort, redan första banan (på filmen) så var han helt okej framme i halsen och bjöd på bra.

Han var riktigt fin! Gick på stora avstånd, och sista banan när vi höjde upp lite så kortade jag avstånden så att han fick ändra språngkurvan, och han orkade även det! Hoppade upp sig fin fint!
Så sjukt kul att han har blivit såpass stark i sig själv nu.


Hahaha älskar att jag litar så mycket på honom -.- ... mot muren varenda gång (som hon var helt galen på att länga och höja och ja, det är en oxer tillochmed!) Det enda jag tänkte var faaan om han stannar nu, det kommer göra så jävla ont. Typ krampade i vaderna för att jag höll om så mycket mot. Hahahha. Älskar min ridning ibland, den styrs enbart känslor och impulsivitet.

Oooooch jag vill banna mig själv lite idag också!
Vilket hinder ska man försöka komma så nära som möjligt på?
alla vet svaret:
TRIPPELBARREN.
OOOOOOOOch vilket hinder lägger jag min häst absolut längst ifrån på?
Hahahahaha jooo?
-Trippelbarren. Vad annars?
-AJA BAJA SARIIH FÖRIHELVETTE!


Lilla lilla älskade hästen sträckte på sig som en jag vet inte jag? Hästen spirit som ska hoppa från ett berg till ett annat när han flyr från skurkarna. Kan svära på att jag hörde lite senor knaka till. Hahaha ja han behövde ju inte strecha iallafall haha.
Det sjukaste är att han klarade hela trippeln på 110.

Aja, jag ska sluta bomba er med detaljer nu och ge er den absolut efterlängtade filmen ifrån första banan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

åååå vad roligt!!!!! hoppa!!!!! lyx! just nu har jag lust att gräva ned mig nånstans för livet är bara piss!!!!!!!!

Hoppas ni vinner KM i hoppning :)

2010-05-01 @ 22:09:35
URL: http://engstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0